måndag 6 december 2010

Testing testing....

Testade mig själv efter 10  timmars nattjobb... Tog 1 timmars utbildning hos arbetsgivaren direkt när jag  ändå var vaken, hem och tog emot han som skulle installera braskaminen. Allt så väl, tills vi upptäckte att det var betonggolv där luften till kaminen ska gå in...BETONGGOLV...däääää vad betyder det??? Jo BILA BETONGGOLV...värre än hos tandläkaren alltså... Kände kroppen sa SOVA....Alltså jag försöker sova 40 cm bort från bilningen,,jodå det är en vägg emellan.... Alltså all  inclusive... Nej det är banne mig inte nåt turisthotell utomlans! Hur det gick??? Dvalan sänkte mig, sängen hoppade. Alltså medvetslös. Kroppen är rätt bra på att fixa sånt. Sedan vart kvällen desto bättre i systras lag. En och annan microsömn skulle infinnit sig om jag inte måste hoppa upp och ner pga sång mm. Nåja nu ska här sovas. Installtören har egen nyckel så jag lär väl märka när väggar och tak skakar i morgon. Annars är det väl rätt bra antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar