måndag 13 december 2010

Latmasken har infunnit sig.

Jodå det stämmer latmasken har kommit på besök. I mitt fall betyder det ryggont. Jag tänkte ordet städa och vips så hade jag så jäkla ont i ryggen. Det är nog kroppens försvar mot otrevliga saker. Nu är det dock nödvändigt att ta ett tag. Tvätt finns. Disk finns. Dammtussar finns. Har väl fått det för mina synder eller de synder jag inte har gjort men kanske borde :-) Sedan är det julbord ikväll. Hur det nu ska gå att sitta så länge. Fast det är långt dit. Först kommer sotaren åter för att besikta klart braskaminen. Sedan ska jag elda utav tusan så det blir varmare. Är lite känslig för kyla. Får väl ta en bit i taget. Tänker prova en T.Voltaren. Ska ju vara så bra enligt reklamen. Upp till bevis säger jag. Men en sak är säkert:  Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete. Tänk på det alla julstressare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar