onsdag 15 december 2010

Testen fortsätter tyvärr...

Det är tydligen så att mitt humör ska testas ordentligt. Har jobbat natt i natt och var på väg hem. Vad händer då? Jo glaset i bakluckan blir till 1 miljon bitar glas I BILEN. Kul när man bara vill hem och sova. Åker till närmsta glasfirma. De kan fixa en ruta på 24 timmar. Får nobben av försäkringsbolaget. Försäkringsagenten säger : Åk till märkesverkstad. Sagt och gjort och lagom road. På märkesverkstaden säger man: TYVÄRR efter nyår kanske. Blir hänvisad till en annan glasverkstad. Nu är jag riktigt trött. Känner hur huvudvärken börjar förbereda sin ankomst. Den verkstaden behövde två dagar på sig. Nu har jag hyrbil på köpet men det var ju inte nästgårds heller. Hej & hå trampa på. Tack och lov fick jag napp på närmaste hyrbilsstället. Fast då fick jag ringa en tredje gång till försäkringsbolaget om nåt skadenummer......mutter. Nåja hyrbilen står i garaget så jag är inte alldeles strandsatt. Kanske dags att sova en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar