måndag 19 mars 2012

Femte Årstiden.

Den femte årstiden är här. Det är ljuvligt att ta sig ut på en is, njuta av solen och pimla lite fisk. Tyvärr är jag allergisk mot fisk men det gör inte så mycket får sällan någon :-). Solen tål jag iallafall. Känner hur det värmer. Vet så att sommaren snart är här. Det ska bli skönt.
Har börja smida på lite semesterplaner. Det är bara på ritbordet ännu. Men något blir det. Får väl jobba lite extra för att ro ihop det.
Snart är det dags för fönsterbytet. Tur det. Inspekterade de nuvarande fönstren och insåg att det hade varit mycket att göra på dem så ut med de gamla och in med de nya.  Kostar en rejäl slant men det blir energisparande och då tjänar jag på det i längden.
Veckan som gick innefattade frösättning med barnbarnen. Inte kan man neka dem något när de ber snällt.
Barnbarnen ja det är livets guldkant det. Varar inte allt för länge så jag tar vara på varenda minut jag får. Tack för att jag får låna dem ibland.
Take care out there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar