måndag 21 februari 2011

På banan igen!

Bloggen har legat i ide. Det har känns som jag med har gjort det men nu går vi mot vår.
Julen passerade förbi på jobbet. Julafton kom till oss istället 2 gånger i januari. Det gäller att vara lite flexibel.
Nåja barnen fick julklappar 3 gånger så de var nog rätt nöjda. Annars rullar det på. Fick en fin födelsepresent av min lilla familj. Så i mars blir det konsert igen. Denna gång med Caroline af Ugglas. Ska verkligen bli skoj. Så där ja nu var jag i gång igen. Nej nu ska jag försöka komma i gång med resten också. Ska träffa mina "systrar" ikväll så det blir nog livat. Fast det har inte blivit så mycket sömn senaste veckan så där ligger jag på minus. Men vad gör det ...Sova får jag göra i graven. Kanske bäst att ta det lilla lugna i allafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar