onsdag 5 juni 2013

Undrar över..

hur det kan komma sig...

Läste en kvällstidning. den innehöll 36 sidor.
Tidningen innehöll 16 annonser om alkohol, några reklam om snabbmatskedjor samt spelsidor..
men inte en enda om cigaretter/snus...
varför??

Det sistnämnda är väl kanske förbjudet  men gör minst skada...

Jaja visst ger nikotin kroppslig skada..
men jag har aldrig sett någon som tagit en snus gå bärsärkar gång  p.g.a av för stor snus
men jag har sett folk dö av alkohol....

Jag är inte nykterist men jag undrar ändå varför man måste göra reklam i tidningarna om alkoholen?
tror nog att de som går på bolaget kan få mycket kunnig hjälp av de som jobbar där..
jaja
då tar jag väl och tar hand om de som inte kan motstå innehållet i  annonserna...
i för stora mängder....

take care our there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar