torsdag 25 april 2013

Kan inte låta ............

bli att se tillbaka...
på det som varit.................
När jag växte upp var det så tryggt........
så har jag försökt att min dotters uppväxt också skulle få vara..
nu är det inte lika enkelt längre...
..........
Men så länge jag lever ska jag se till att försöka göra så att barnbarnen också ska få det så...
................
och den som hindrar mig ska få uppleva var fasa heter.....
så länge jag lever...........
.........
idag är det 7 år sedan min mamma dog..
ikväll blev jag varse om hennes närvaro igen...
tack för det....'
Då blev jag mycket starkare igen...
..............
Kraften från  själ till själ...........
den är stark den....
......
take care out there my friends...
and you other.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar