torsdag 9 februari 2012

Nej jag är inte dum inte.

När jag väl tackat nej till den dyrare offerten fick personen i fråga nog panik. Han sa : Har du skrivit på? Du skulle ha ringt mig !!! (Varför då kan man undra är inte jag den som bestämmer ? ) Sedan sjönk det priset med 15000:- per telefon...Glöm det! Det vart ändå 10 papp billigare med det andra bolaget. Känns dessutom mera seriös då "min" offert kille inte snackar så mycket skit om sina konkurenter.
Sedan finns det många flera funderingar...tex vem kan man lita på egentligen. Hatar folk som ljuger,

För övrigt går det framår med knät. Tur man inte backar :-) Nu blir det sjukgymnastik + egna träningar i 3 månader. Sedan tas beslut av läkaren om ev operation. Jag ska göra allt för att slippa. Hatar att vara sjukskriven!
Take care our there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar