torsdag 14 april 2011

ojså....

Hade jag fått en parfymflaska så kanske jag hade varit nöjd...NOT! Nej men äntligen har en kändis skrivit in sig på psyket för Biopolär grad 2. Jaha ja..i Sverige är vi så dubbel moraliska så ligger någon överhuvudtaget på psyket så tystar vi ned det...som om inte själen har rätt för att vara trasig (sjuk). Vi dömer så gärna folk.... också försöker vi vara så himla ( läs jäkla) fina och tycka så rätt...Dra åt pipsvängen med sådana människor...och nu menar jag inte psyksjuka... Sedan vill jag att de som inte gjort upp med sitt liv överhuvudtaget dvs inte trivs, inte ska ljuga för sig själva utan göra nåt åt det! Huva....Mutter.....Nåja snart är det rensning på Fayan med vänner...en del känns inte längre som mina vänner så då blir det godbye... Så nu har ni chansen att ta bort mig först! Bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar