lördag 23 oktober 2010

I fullmånens sken...

Nu har jag varit vaken i nästan 48 timmar. Ok det har väl varit medvetslösa sekunder men...kan inte sova. Det kryper i kroppen. Jobbar ändå.... I natt måste jag försöka sova en stund. Tänkte en stund att gå ut men inser att det är meningslöst när jag är så här. Lägger all energi på jobbets timmar. Det går inte att vara trött där. Absolut inte! Fokus! Jäkla måne! Önskar att jag gick på min första tanke ...  nej det tar jag en annan dag.

Du gör mig stark när jag borde vara svag. Det som är natt kan du förvandla till dag.När mörkrets vingar sveper in och lägger långa skuggor på min strand, Är du som ett ljus i natten,för ett skepp som söker sig mot land. Du ger mig lust att lära, Du ger mig lust att så.

Du ger mig kraft att söka, söka det jag vill nå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar